De Techreus

EN NL

De Techreus is open en transparant over onze onderdelen en gespecialiseerd in het repareren van smartphones en tablets of het nou gaat om het vervangen van je scherm tot het repareren van waterschade wij doen het allemaal.

 

Veel gestelde vragen

Wat zijn de meest voorkomende reparaties?

1. Scherm reparatie

2. Waterschade

3. Glas reparatie

4. Batterij of accu vervangen

5. Software herstellen

6. Onderdelen vervangen

7. Telefoon reinigen

Wat is jullie adres?

Onze reparatie service zit gevestigd op Buitenom 19A 2512 XC Den Haag

Kopen jullie ook telefoons of tablets in?

Wanneer je van je huidige toestel af wilt of nog wat oudere toestellen hebt liggen, zijn wij zeker geïnteresseerd om deze over te nemen.

Neem contact met ons op via whatsapp, mail, of bel en verkoop gemakkelijk je oude smartphone of tablet voor een eerlijke prijs.

Zijn jullie goed bereikbaar met openbaar vervoer?

De Techreus ia gevestigs in het centrum van Den Haag en is goed bereikbaar met busverbindingen en trams.  stoppen op loopafstand.

Parkeer gelegenheid?

De Techreus heeft een eigen parkeer terrein de slagboom even aangeven dat je voor ons je telefoon komt afleveren en dan graag achter op het terrein parkeren.

Hoe komen jullie tot de prijs van een reparatie?

Wij hebben altijd eerlijke en goedkope prijzen.
Dit houdt in, dat wij altijd een opbouw kunnen geven van de prijs die wij rekenen.

1 De prijs van het onderdeel ex btw
2 Wij rekenen dan 30 euro ex btw aan arbeid
3 Dan komt er nog 21% BTW op.

 

Kan ik op mijn reparatie wachten?

In veel gevallen zijn onze reparaties klaar terwijl je wacht.
Wij hebben daarom ook een wachtruimte waar je op jouw reparatie kan wachten.

Reparaties die 1 uur of zelfs 2 uren duren, zien wij ook als ‘klaar terwijl je wacht’.
Je reparatie heeft soms wat meer nodig dan een andere.
Daarnaast zitten wij midden in het centrum van den haag  waar je genoeg andere winkels een bezoek kan brengen.

Waneer heb ik garantie?

Indien je een probleem ervaart met jouw apparaat na de aankoop of de reparatie, dan kun je aanspraak maken op de garantie. Garantie is alles waar je in principe zelf niets aan kan doen als klant / consument. Bijvoorbeeld:

  • Na de reparatie van het scherm van jouw toestel heb je opeens geen beeld meer. Je hebt het toestel, niet laten vallen en er is geen schade te zien.
  • Je telefoon doet na een jaar opeens niets meer. Er is geen schade te vinden en je hebt deze niet laten vallen.

De volgende voorbeelden vallen niet onder garantie:

  • Je laat jouw telefoon bijvoorbeeld na een maand weer vallen en het scherm is gebroken. Dit is helaas je eigen schuld.
  • Op vakantie is je tablet in de zee gevallen. Aangezien dit je eigen schuld is, valt dit helaas niet onder de garantie.

Uiteraard kunnen de twee laatste voorbeelden gebeuren. Wij zoeken naar een oplossing waar beide partijen bij gebaat zijn

Zijn er onderzoek kosten?

Als een reparatie niet lukt doordat er bijvoorbeeld iets anders kapot is, zijn er geen onderzoekskosten. Indien je toestel waterschade heeft zijn de onderzoekskosten altijd 15 euro incl. BTW, dit komt omdat er vaak veel tijd nodig is om te controleren of het apparaat te maken is. Als het probleem niet concreet is (bijvoorbeeld het apparaat geeft geen beeld, maar het scherm is niet stuk), dan zijn de onderzoekskosten 10 euro incl. BTW als het niet te maken is.

Repareren jullie ook bedrijven?

De Techreus repareert ook bedrijven, Scholen, ziekenhuizen enzovoort . Profiteer van transparante en extra voordelige prijzen en maak gebruik van je eigen persoonlijke assistent om gemakkelijk afspraken te maken. Voor onze zakelijke klanten hebben wij ook een spoed service 24/7 bereikbaar en kunnen wij zelfs repareren op de door u gewenste locatie.

Open chat
Hulp nodig?
Hello,
How can we help you?